یاسکاوا الکتریک | نمایندگی یاسکاوا (Yaskawa) و Omron در ایران

سرو موتور یاسکاوا سیگما 7

عرضه سرو درایو یاسکاوا سری سیگما 7 توسط یاسکاوا الکتریک نمایندگی یاسکاوا در ایران. قیمت مناسب سروموتور یاسکاوا مدل‌های SGM7G و SGM7J را به همراه کلیه قطعات جانبی از نمایندگی یاسکاوا (یاسکاوا الکتریک) بخواهید.

انواع سرو موتور و سرو داریو یاسکاوا با خروجی آنالوگ پالس و مکاترولینک و نیز سرو موتور ترمز دار و بدون ترمز در توان‌های مختلف و RPMهای مختلف موجود می‌باشد.

 

مشاهده انواع کاتالوگ 👈🏻 کاتالوگ محصولات یاسکاوا

کاتالوگ سروموتور سیگما ۷ یاسکاوا  >>>

یاسکاوا الکتریک به جهت رفاه حال مخاطبین خود در هنگام خرید، کاتالوگ‌‌های تخصصی و اصلی این محصول را در اختیار شما قرار داده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌شود این دسته از سرو موتورهای یاسکاوا دارای تنوع بالایی است.

انواع سروموتور یاسکاوا سیگما 7

👇

با توجه به نیاز مشتریان عزیز اطلاعات تخصصی سروموتور سری سیگما ۷ این برند نیز در اختیار شما قرار داده شده است. در ادامه، منتخبی از تصاویر انواع محصولات سری ۷ سرودرایو یاسکاوا را مشاهده می‌کنید. در هر تصویر به دقت، اجزاء و قطعات نشان داده شده‌اند. ۱۱ مدل متفاوت از این سری که هر یک کاربرد خاص خود را دارند را می‌توانید د راین تصاویر ملاحظه نمایید. همچنین برای سفارش هر مدل می‌تواند از راه‌های ارتباطی با ما موجود در سایت استفاده نمایید. 

سرو موتور یاسکاوا سیگما 7
انواع سروو موتور استاندارد
سرو موتور یاسکاوا
مشخصات
مشخصات
سرووموتور یاسکاوا سیگما 7
خرید انواع سروو موتور استاندارد
توضیحات تکمیلی در عکس
Yaskawa Servo Motor
Yaskawa Sigma 7
Yaskawa Sigma Servo Motor 7