یاسکاوا الکتریک | نمایندگی یاسکاوا (Yaskawa) و Omron در ایران

کاتالوگ محصولات یاسکاوا

درایو یاسکاوا یکی از تخصصی ترین درایو های موجود در صنعت می باشد که مدل L1000 آن مخصوص آسانسور طراحی شده است و از محبوبیت بسیار بالایی در صنعت آسانسور و بالابر ها برخوردار می باشد.

با میلیون‌ها فروش اینورتر یاسکاوا در سراسر جهان، اینورترهای این شرکت در مدل‌ها و برنامه‌های گوناگون عرضه می‌شوند. برای خرید اینورتر یاسکاوا باید تفاوت این مدل‌ها را بدانید.

به عنوان مثال سری  L ۱۰۰۰ یک اینورتر مخصوص آسانسور است و سری  A۱۰۰۰ معمولاً در کاربردهای عمومی استفاده می‌شود. اما سری  J ۱۰۰۰ محصول مشترک Omron و Yaskawa است. تمامی اطلاعات لازم، در کاتالوگ فارسی یاسکاوا آورده شده است. 

یاسکاوا تنوع زیادی در ساخت این محصول ایجاد کرده است و همچنین طول عمر آن‌ها بسیار زیاد است. مهمترین سری اینورترهای تولید شده توسط یاسکاوا اینورتر V۱۰۰۰ است. به عبارت دیگر می‌توان گفت یکی از وسیع‌ترین انواع اینورتر است. اینورتر یاسکاوا یکی از پرکاربردترین درایوهای موجود در بازار است و در همه صنایع کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت مناسب و قابلیت‌های فراوان درایو یاسکاوا استفاده از این درایو را در صنایع مختلف بیشتر کرده است.

 

اینورتر یکی از مهمترین محصولات و اجزای جدایی ناپذیر مورد استفاده در صنعت است. کاربردهای زیادی دارد و به طور کلی، استفاده از اینورتر در هر کجا که به برق DC به AC نیاز باشد اجتناب ناپذیر است. استفاده از اینورترها روز به روز در حال گسترش است و بنابراین بسیاری از شرکت‌های مختلف سعی در تولید اینورتر کرده اند. اما یاسکاوا ژاپن، یکی از قدیمی‌ترین و مهمترین تولیدکنندگان اینورتر در جهان، به دلیل کیفیت بالای محصولات خود، توانسته به عنوان برترین این شرکت‌ها تبدیل شود و سالانه میلیون‌ها عدد از اینورترهای خود را در سراسر جهان به فروش برساند. ما در یاسکاوا الکتریک به عنوان نمایندگی یاسکاوا در ایران، محصولات این شرکت را با قیمت مناسب عرضه می‌کنیم.

کاتالوگ اینورتر V1000

اینورتر V1000  یک درایو AC همه منظوره است که نیازهای حوزه وسیعی از برنامه‌ها از جمله قابلیت Open-Loop-Vector و استفاده از موتورهای PM بدون بازخورد را پوشش می‌دهد.

  1. ترمز شار بالا برای کاهش ۵۰ درصدی زمان ترمز
  2. تنظیم خودکار آنلاین برای بهینه‌سازی برای بهبود عملکرد موتور در سرعت پایین
  3. باز کردن حلقه بردار کنترل برای عملکرد موتور PM
  4. غیرفعال کردن ورودی‌های ایمن برای گشتاور ایمن خاموش
Yaskawa v1000 inverter
اینورتر یاسکاوا A1000

کاتالوگ اینورتر A1000

اینورتر a1000 یک اینورتر ممتاز از یاسکاوا است. این قابلیت اطمینان عملکرد فوق العاده، مزایای زیست محیطی و صرفه جویی در انرژی و همچنین بسیاری دیگر از ویژگی‌های عملیاتی کاربرمحور را فراهم می‌کند که آن را به انتخاب درجه یک تبدیل می‌کند.

  • عملکرد بدون رمز موتورهای PM با گشتاور کامل در سرعت صفر
  • عملکردهای تنظیم خودکار پیشرفته برای تنظیم خودکار تنظیمات موتور و تجزیه و تحلیل مداوم تغییرات در حین عملکرد موتور برای دستیابی به بالاترین عملکرد ماشین
  • فناوری پیشرفته کنترل صرفه جویی در انرژی که کارایی و بهره وری دستگاه را در ترکیب با عملکرد موتور القایی و سنکرون بهبود می‌بخشد
  • موجود با ویژگی‌های خاص برای دوک با سرعت بالا، موقعیت، جرثقیل و بالابر، شفت خط الکترونیکی

کاتالوگ اینورتر L1000

اینورتر L1000 تمام الزامات اتوماسیون را برای برنامه‌های جمع و جور با سرعت متغیر عملکرد و ویژگی‌های صرفه جویی در انرژی برآورده می‌کند. طیف گسترده‌ای از عملکردهای مفید دستگاه شما را ارتقا داده و پتانسیل‌های بالایی را ارائه می‌دهد.

 

عملکردهای پیشگیری از توقف برای عملکرد پایدار در هنگام تغییر بار یا منبع تغذیه

ترمز بیش از حد تحریک کننده برای کاهش سرعت بدون مقاومت ترمز خارجی

بار را تشخیص داده و به طور خودکار گشتاور را بدون توجه به شرایط واقعی سرعت تنظیم می‌کند. فایل‌های PDF زیر مربوط به دفترچه راهنمای درایو L1000 یاسکاوا هستند.

اینورتر یاسکاوا L1000

دیگر محصولات یاسکاوا